Beini-1.2.1 Wep Wireless Şifre Kırma Resimli Anlatım

Beini-121, Wireless, Şifre, Kırma, Resimli, Anlatım,Beini-1.2.1 Wep Wireless Şifre Kırma Resimli Anlatım,Beini-1.2.1,Beini-1.2.1 Wep Wireless,Beini-1.2.1 Wep Wireless Şifre Kırma ,Wireless Şifre Kırma Resimli Anlatım,Wifi Şifre Kırma,Kablosuz Ağ Şifresi Kırma

İlk Önce Programı İndirelim:

http://www.4shared-china.com/file/7QgYckiC/beini-121.html

Cdye Kalıp Dosyası Şeklinde Yazdıralım ve Bilgsisayarımızı Yeniden Başlatalım.



Açılan Root Shelle

[code]iwconfig[/code]

Komutunu Giriyoruz.



iwconfig

2.Adım'da 2.Okta Gördüğünüz Gibi Benim Pc 2 Kartıda Tanıyor Wlan0 ve Wlan1 Diye

Açtığımız Root Shell Kapatalım



3.Adım Başlangıç İçin 1.Oktaki FeedingBoottle Çalıştıralım 2.Okta Olduğu Gibi Yes Seçeneğini Tıklayalım...



4.Adım Bu Adımda Pc'de ki Kartları Gösteriyor 1.Okta Olduğu Gibi Bende 2 Kart Vardı 2'sinden Birini Seçtim Wlan0 Üzerini Tıkladım Sizde Kartı Seçmek İçin Üzerine Tıklayın..2.Okata OlduğU Monitor Mode Enabled on mon0(wlan0) Gibi Yazıyor İse Next Tıklayıp Geçelim




5.Adım Sifre Türü ve Modem Seçme

1.Ok Kıracağımız Şifre Türü Wpa Kırılması zor Olan Şifre Olduğu İçin Wep Seçiyoruz
2.Ok Ağın Kanal Numarası Çok Önemli Değil O 11 Veya 6 Veya All Channel Yapın
3.ok Tarama Süresi
4.3 Ayarı Yaptıktan Sonra Scan Diye Biliriz.



6.Adım'da Wep Olan Ve Belirlediğimiz Kanallarda Olan Modemleri Tarıyor 30 Saniye Seçtiğimiz için 1.Oktaki Gibi Dolana Kadar Bekleyicez



7.Adım Tarama Bitti
1.ok'ta Bir Modem Seçelim 2.ok'ta 1vb.Client Kullanıcı Olursa Sansınız Daha Çok olur Neyse Modemi Seçtiktan Sonra 3.ok'ta Olduğu Gibi Next Diyelim...



8.Adım Son Adım Saldırı

1.Okta Saldırı Türünü Seçelim
2.Ok' Start Diyelim Attacks Stats Bölümünde Görünecektir Zaten Ivsleri Toplayacaktır.
3.P0841 REPLAY Attack Yapın

Key NotFound Yazan Kısımda Şifre Vericektir

0 yorum: